sjuk!:(

hej idag har jag varigt hemma från skolan... jag hade jätte mycket feber i natt... not fun:(
men imorgon kommer jag nog. Anton komme hem till mej kl:8.15! och det var inte roligt att säga jag kan inte följa dig olle & maja till skolan... Jag har haft feber i natt:(
Men imorgon kommer jag nog stå i korsningen kl:8.10 där vi ska träffas

KALAS!!!
Johanna ska ha kalas på torstag och dom ska gå spök tåg! Jag Maja Anton Olle(OLIVER) och Jesper ska skrämma dom så vi hade tänkt planera lite grann... Men så blev det inte:(
Men imorgon kommer jag nog stå i korsningen kl:8.10 där vi ska träffas!
Hoppas det!     //hare king wilma ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

ops.. jag skrev lite slarvigt

2010-11-16 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0