Bild!

Kul att bada!! jag var hos leo i såne och badade med johanna kim och robin!! ok kommer strax mera bilder Nadja och wilma ♥










 och här är min (Wilma) katt Mirre när han är rakad som en pudel!!! Gullig va ♥ snälla kommentera inget dumt nu! men ni för gärna kommentera! och jag glömde en sak i dag när jag var med nadja komme mirre och sa häll up mat tant Nadja (HI,HI,HI) SANT HAN SA FAKTIST DET!!!!♥♥♥ hej då bloggen och kl:20.00 ska jag se idol och tror nadja också det!! hej då Wilma & Nadja♥


///Wilma & Nadja ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag tycker mirre är jätte söt.

2010-10-02 @ 15:52:10
Postat av: wilma

det tycker jag också!♥

2010-11-03 @ 13:29:40
Postat av: cecilia

ja han är jätte gullig

2010-11-03 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0